6. januar 2016

Hverdag igen

Så blev det hverdag igen og på med tag-det-med-ro-tøjet. Ingen nytårsforsæt og ingen aftaler. Men til gengæld skulle jeg arbejde med min blog. Det er helt utroligt, hvor meget tid jeg kan bruge på det. For når jeg går ind og piller ved opsætningen og skal have det tilbage igen, eller prøve noget nyt, så kan det virkeligt drille. Det er mest, når det er noget med kodningen fx. skulle jeg have bloglovein lidt større og så gik det galt. Jeg ville også lave billedhenvisninger til andre blogge større, men kunne ikke får den på igen. Så det må vente. Og når nu da jeg var inde og rode, så var der også lidt andet jeg skulle prøve. Så derfor ser siden lidt anderledes ud. 




Bukser/Bitte Kai Rand, cardigan/Sand, bluse/Equipment 





<>


SKAL VI IKKE
 SIGE DET SKAL BLIVE 
EN GOD UGE
OG 
GOD WEEKEND NÅR DEN KOMMER




1 kommentar:

  1. NICE... as with capitals. Very good look. I saw your next post too. Something about Diane von Fürstenberg. I cannot read your language, but I just want to say I love those dresses of Diane. I have only one dress in a very vibrant blue/white print. Love it.
    Greetje

    SvarSlet